Kunnanviraston asiointipisteellä käytössä asiakaspääte sähköiseen asiointiin arkisin klo 13-15
Viraston alaovi on avoinna arkisin klo 13-15, jolloin asiakaspääte on käytettävissä sähköiseen asiointiin, laskujen maksuun ja myös tulostaminen on mahdollista.
Asiointipisteen puhelinpalvelu (050 310 3458) on auki arkisin 8.30-11.00 ja 11.30-15.
- Palvelussa saa neuvontaa viranomaisasiointiin sekä opastusta verkkoasiointiin.
- Puhelinpalvelussa voi pyytää toimittamaan Kelan anomuslomakkeita postitse kotiin valmiiksi maksetulla vastauskuorella varustettuna.
- Puhelimitse on myös mahdollista sopia Kelan maksusitoumuksen noutamisesta.
Postia viraston henkilökunnalle ja edelleen muille viranomaisille voi jättää viraston pääoven vieressä olevaan postilaatikkoon. Laatikko tyhjennetään joka arkipäivä.
Missään tapauksessa postia ei saa jättää viraston aulaan.
Virastohenkilökunta on määrätty pääosin etätöihin.
Ennen kuin pyrit kunnanvirastolle tai muuallekaan kunnan toimipisteisiin asioimaan, selvitä puhelimitse tai sähköpostitse ko. työntekijältä, että palvelu on saatavissa. Näin vältämme turhaa liikkumista julkisilla paikoilla. Työntekijät palvelevat etätöissä ollessaan pääasiassa puhelimitse ja sähköpostitse ja vain erikseen sovittaessa tapaamiset ovat mahdollisia.
Henkilökunnan yhteystiedot: https://www.ii.fi/henkiloston-yhteystietoja